Om er

Min dator har gått sönder. Jippi! Som tur är har ju sambon en, men det betyder ju också att det inte kommer vara supermånga poster tills jag köpt en ny. Så går det när man försöker dra ned på konsumerandet!

Hur som helst är jag hemma från jobbet idag och då jag inte har tillgång till min egen dator och därmed mina filer tänkte jag ägna den här posten åt er. Vilka är ni och hur kommer ni hit? Jag skaffade ritecounter, som är min favorit hittills av de besöksräknare jag provat, i slutet av november förra året, så faktan nedan räknas från det tillfället inte från när bloggen startade.

TOPP FEM MEST POPULÄRA SIDOR (unika besökare)
1. Naturlig Skönhet
2. Min sjukhistoria
3. Ämne: Hår
4. Ämne: Mitt liv utan schampoo
5. Ämne: Intimt

TOPP FEM MEST POPULÄRA SIDOR (träffar)
1. Naturlig Skönhet
2. Min sjukhistoria
3. Ämne: Mitt liv utan schampoo
4. Ämne: Hår
5. Läskiga Listan

TOPP FEM MEST POPULÄRA SÖKORD
1. Bältros
2. Knölros
3. Naturlig skönhet
4. Beauty
5. Oljemassage

TOPP FEM MEST AKTIVA LÄNDER
1. Sverige
2. EU (?)
3. Finland
4. USA
5. Norge

TOPP FEM SÄTT ATT HITTA HIT
1. Google
2. Lockig.ses forum
3. Familjeliv
4. Ninis bloggeri
5. Bloglines

Det är ju lite tråkigt att folk tittar in på grund av bältrossökningar, det är ju inte riktigt vad bloggen handlar om och de får då inte den info de behöver. Men på det stora hela är det väldigt många som söker med hår- och hudvårdsrelaterade ord, de är bara så många och olika att det inte klättrar vidare högt på listan.

Just nu sitter jag och väntar på att få hem lite henna, efter en period utan mineralsmink provar jag nu från TiKei och HH och så använder jag produkter från Anita Grant. Så det bör komma i alla fall en recension eller smygtitt snart.

1 comments:

  1. Anonymous said...

    Hej. Kul att läsa din blogg. Jag försökte lämna en kommentar om Johannesörtsolja men det verkade inte fungera.

    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, skulle bli glad om du vill maila mig på lena@careoflena.se. Ska kanske presentera mig lite; jag är en naturkosmetisk hudvårdsterapeut, kolla gärna min hemsida www.careoflena.se.

    Med vänlig hälsning Lena Engnell